První kontakt
Většina prodávajích mluví se zájemci o své nemovitosti ze svého pohledu. Od zájemce je však třeba zjistit, co je pro něj na vaší nemovitosti důležité z jeho pohledu.
Zájemci o koupi nemovitostí jsou často překvapeni, že se při prvním kontaktu zajímám o jejich potřeby. Mně jde však o to, abych zjistil, zda zájemci jsou těmi pravými, které hledám pro svého klienta. To jest těmi, kteří budou ochotni zaplatit nejvyšší cenu.
Prohlídka
Nezapomeňte, že prohlídka není ani zdaleka jen o ukazování. Prohlídka je hlavně o prodeji. Během prohlídky se vám budou hodit všechny informace, které jste o potřebách zájemce zjistili už před ní. Nejvyšší cenu dostanete, když propojíte potřeby zájemce se silnými stránkami vaší nemovitosti.
Když má nemovitost slabší stránky
Před prohlídkou je nezbytné si promyslet způsob, jak rozptýlit očekávané výhrady zájemce. Je třeba říkat pravdu a přesto zájemce nenásilně přivést k tomu, že vaše nemovitost je pro něj vhodná, přestože v současném stavu nemusí být dokonalá.
Ještě se rozmyslíme a ozveme
Stalo se vám, že po prohlídce komunikace skončí? Komunikace nesmí skončit kvůli nějaké drobnosti. Druhý den zájemcům volám a zjišťuji, jak vnímají nemovitost po první prohlídce. Následně volám prodávajícímu a navrhuji možnosti pro další postup.
Financování
Stalo se vám někdy, že záměr zájemce koupit nemovitost nebyl reálný? Například se za 2 měsíce zjistí, že zájemci se stále nedaří něco prodat. Nebo že zájemce nemůže nedostat hypotéku. Pokud se vám to stalo, bylo něco od začátku zanedbáno při práci se zájemcem.
Vše prodáno
Zatím se mi nestalo, že bych nemovitost neprodal. Přenechte mi starosti s vyhledáním solventních zájemců. Skutečným zájemcům zajistím financování. Kromě dokonalých fotografii a marketingu vám zabezpečím spolehlivé právní služby. Prodávejte za nejvyšší cenu.
Kontaktujte mě telefonem, e-mailem nebo přes formulář.