Zájemci o koupi nemovitosti vidí na internetu nepřeberné množství nabídek. Když první fotografie vaší nemovitosti přitáhne pozornost a další fotografie potvrdí první dojem, zájemce bude reagovat rychle.
Tyto dvě fotografie byly pořízeny ve stejné místnosti. Která z nich ve vás vzbudí větší zájem o prohlídku?
Čím více zájemců reaguje na vaši nabídku, tím větší prostor se vám otevírá pro vyšší cenu.
Silné stránky nemovitosti
Fotografie musí zdůrazňovat prostor, dostatek světla a pořádek. Potenciální kvalita bydlení přitahuje pozornost kupujících jako magnet.
Váš telefon v roli fotografa
Nezkušení prodejci spoléhají na fotoaparát v telefonu. Netuší, jak se dá pracovat se světlem a kompozicí snímku. První snímek byl pořízen kompaktním fotoaparátem. Vidíte ten dojem úzkého prostoru, přeexponované okno a tmavý zbytek místnosti? Druhý snímek byl pořízen profesionálním fotografem. Snímek věrohodně podává silné stránky nemovitosti.
Žádejte dokonalou fotografii a marketing, spolehlivé právní služby a práci se zájemci. Prodáte za nejvyšší cenu.
Kontaktujte mě telefonem, e-mailem nebo přes formulář.